reklama

3 mesiace tatkom

Som teda tretí mesiac tatkom, život hore nohami, barák hore nohami, nič už nie je a nebude ako pred tým. Učím sa byť tatkom, prebaľovať, tíšiť, uspávať a aj pomôcť s kúpaním, keď treba. Učím sa rozumieť bábätku, robiť všetko pre to, aby som zastavil plač a vyčaroval naspäť úsmev.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (14)

Byť ocinom je ťažké, ale krásne zároveň. Teším sa domov a naplno si užívam víkendy. Najmä teda víkendové rána, keď si dáme Abinka k sebe do postele a robíme si šašky. Všetci sa spolu smejeme a škeríme, robíme na seba opičky. Ale sú tiež večery, kedy Abinko nemá náladu, je mrzutý, mrnká, plače, robíte všetko, ale nič nezaberá. Nekonečné uspávanie, vychádzam zo spálne ako keby som dorýľoval hektárovú záhradu sám.

Milujem tiež prechádzky po vonku. Chodím pyšne ako páv, musím dať riadny pozor, aby mi nenapršalo do nosa. Také kočíkovanie má u nás ale svoje pravidlá. Motor musí stále bežať, nie je povolené sa zastavovať a rozprávať. Jazdiť sa má predsa plynulo. Zisťujem, že rozbité chodníky sú pre bábätko celkom problém, že auto zaparkované na chodníku je celkom nebezpečné obchádzať po ceste. Že nie je pravidlo, aby vás v nákupnom centre mladí pustili do výťahu a poschodie alebo dve si zbehnú peši alebo po eskalátoroch. Musím to napísať lebo ma to vyslovene vytáča do nepríčetna. Dievčence a chlapci s postavičkami, ktoré by si troška pohybu rozhodne zaslúžili, na nás pozerajú ako teliatka, že však sme tu boli skorej a čo akože keď idete s kočíkom, hádam nemám ísť pešo. Nepísal by som to, keby to bol zriedkavý jav, ale v Nitre v Mlynoch je to pravidlom. Asi som staromódny už.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Bodujú u nás aj detské piesenky. Poriadne ma nimi zásobil kamoš top tatko Rasťo. Inak doprial by som vám ten pohľad na tatka, srdcom punkera. :) Rasťo si pán, vždy si bol! Hrajú u nás nonstop, všetci ich vieme naspamäť, všetci si ich spievame. Je to parádny ukľudňujúci prostriedok a priznám sa, ani som nevedel, že máme toľko pekných detských pesničiek.

Inak už máme za sebou aj krst, boli s nami ešte tri detičky a všetky plakali, iba Abinko nie. Mal asi mesiac a boli sme vo veľkom strese, ako to všetko zvládne. Toto ale vybavila krstná, ktorá je blondína a navyše si na pery vycapila sýto červený rúž, na ktorý sa ten náš synátor nevedel vynadívať. Blondíny to je jeho, blondínky u neho skrátka bodujú na celej čiare.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Za tie tri mesiace sa na svoju ženu pozerám zase ako teliatko ja, všetko vie, na všetko je pripravená, všetko zorganizuje. Lekárku Abinkovu, našu kožnú, svoje prehliadky, obvodnú, gynďoša, domácnosť – domácnosť – domácnosť. K tomu tiež nekonečné telefonáty z práce a doma máme v podstate pokojné a spokojné dieťa a aj spokojného ocinka. Maminka je jednoducho superžena, sme na ňu veľmi pyšní.

Človek by chcel písať o všeličom možnom a aj priatelia možno čakajú, či sa nevyjadrím k niektorým veciam. Momentálne to nejde, môj život sa točí len okolo mojej rodiny.

Albert Nagy

Albert Nagy

Bloger 
  • Počet článkov:  63
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Snažím sa robiť veci dobre. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu