reklama

Som tatino

V utorok 9.9.2014 som sa stal hrdým tatinom malého Abinka IV. a asi nikdy v živote som nebol tak plný emócií. Dôvodom je určite aj to, že som bol pri pôrode nášho syna.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (35)

Bez toho aby som si niekde robil očko, by som chcel ako prvé napísať jednu vec. Nech už sú nekonečné porovnávania mužov a žien akokoľvek pravdivé či nepravdivé, to čo si ženy vytrpia pri pôrode si zaslúži rešpekt a úctu. Nechcel by som napísať otrepanú frázu, že by si to mal každý chlap zažiť, ale rozhodne to človekom otrasie.

Síce sa mi dostalo od manželky aj výkriku: Lezieš mi na nervy! a to som jej chcel len navlhčiť trošku pery, pre mňa to bol zážitok na celý život. Keď ju niekedy budem trápiť, myslím, že sa mi tento zážitok vráti pred oči a obujem si naspäť tie papučky, ktoré mi venovala krátko po svadbe.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Mám doma skrátka superženu, po každej stránke je úžasná a ja ju budem do konca života milovať. To ako to všetko zvládla od momentu, kedy sme sa dozvedeli, že budeme mať bábätko, mi vyrazilo dych. Podriadila tomu skrátka všetko. Som pyšný na to, že ju mám po svojom boku.

Pri pôrode sme mali pani doktorku, veľmi milú, šikovnú a láskavú. Rovnako super bola aj sestrička. Boli tam teda tri ženy a ja. Keď sa ale Abinko narodil a začal kričať, nikto neplakal iba ja. Tak som sa snažil držať, ale nešlo to, po kamennom ksichte mi tiekli slzy ako hrachy. Bol som ako keby mnou prechádzalo 380 voltov a ja som nemohol nič robiť, iba čakať kedy to prejde.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Abinko je krásny po mamičke, pozerám na jeho fotky, ako na svätý obrázok. Zatiaľ ma k nemu veľmi nepustili, ale údajne je veľmi poslušný po ocinkovi, teda veľa spí a papá, sem tam sa trošku zahrá s ručičkami. Vraj keď ale spustí, tak to stojí za to.

Som hrdý tatino, mám krásnu rodinu, sú to úžasné pocity, prajem to každému.

Albert Nagy

Albert Nagy

Bloger 
  • Počet článkov:  63
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Snažím sa robiť veci dobre. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu