reklama

Krátko našim biskupom

Nepatrím k vzorovým kresťanom, kostol navštevujem pomenej, spovedám sa tiež sporadicky a nie vždy sa správam podľa pravidiel. K Bohu sa ale obraciam vždy, keď ma niečo trápi, tiež sa k nemu obraciam, ak sa mi niečo podarí, snažím sa za to poďakovať, nehovorím, že vždy ale snažím sa. A tiež sa pýtam: Prečo ja?, keď sa niečo pokazí.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (13)

Advent je ale čarovné obdobie, ktoré asi každý kresťan, či už lepší alebo horší, prežíva intenzívne, možno sa tiež snaží vylepšiť dojem a zodpovedne sa pripraviť na príchod spasiteľa. Myslím, že všetci sa v tomto období snažíme byť o kúsok lepší.

Bývame v dedinke, kde sa komunikuje o niečo viac maďarsky ako slovensky a aj omše sú tam v maďarčine, takže nerozumieme a prinútiť sa dochádzať do mesta sa nie vždy vieme. Teraz sme to ale urobili, šli sme skôr aby sme stihli spoveď a tak... keď ale prišlo na kázanie a farárko oznámili, že sa bude čítať pastiersky list, mal som taký blbý pocit. Nemám tieto pastierske listy veľmi rád, navyše mi to prišlo také prvoplánové, čítať práve teraz, keď si ľudia hľadajú cestu do kostola o niečo poctivejšie. Môj zvláštny pocit sa ale začal do bodky napĺňať. To, čo odznelo v pastierskom liste, bolo prvoplánové, neprimerane útočné a podľa môjho názoru úplne nevhodné. Milí biskupi Slovenska, v nedeľu ste mi začiatok adventu celkom pokazili.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Myslím, že v tomto období máme úplne iné témy a vykopávať vojnové sekery sa nehodí už vôbec. Navyše netreba ovečky podceňovať, ony si vedia urobiť názor aj bez Vašich pastierskych listov a aj kandidáta podporia takého, aký im bude najviac vyhovovať. Nabudúce si to pokojne odpustite a nechajte kázeň na tých, ktorí sa na ňu pripravujú, aby sme nemuseli odchádzať k nedeľnému obedu naštvaní.

Albert Nagy

Albert Nagy

Bloger 
  • Počet článkov:  63
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Snažím sa robiť veci dobre. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu