reklama

V poslednom čase mi ide

Možno je to tým, že som sa ešte úplne nezobudil zo zimného spánku, aj keď jar teda vnímam intenzívne všetkými zmyslami, možno že tiež začínam ísť s pribúdajúcim vekom celý doľava, ale posledný mesiac som komplet doudieraný a polámaný a volakedy ako keby som nerozmýšľal.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Tak napríklad, v zime som mal taký rituál po príchode z práce, vždy vyčistiť krbovú vložku, nachystať drevo a zakúriť. Táto zima bola veľmi dlhá a už ma to ku koncu fakt nebavilo. Ibaže manželke je akurát tak od 25 stupňov hore a čo by som ako milujúci manžel pre ňu neurobil. Nuž ale ja trulo som naposledy pri vysávaní porozsýpaného popola musel niekde natrafiť na žeravý uhlík. Nikdy pred tým sa mi to nestalo, tak som to robil čoraz hrdinskejšie. Z vysávača začal stúpať parádne štipľavý dym, než som ho stihol vyniesť von, smrdel celý dom. Zhoreli na šťastie len filtre, vysávač sa mi podarilo zachrániť. Dom som vetral až do večera, zima v ňom bola jak v psinci, manželka radšej upratovala akútne kúpeľňu, celé to so mnou prežíval iba náš pes, ktorý na mňa len nechápavo hľadel.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ani ten futbal už neni, to čo býval. Naposledy sme po tréningu s chalanmi chceli trošku zapiť Alberta a ja ako oslávenec, už trošku povzbudený, som chcel ukázať pár fintičiek a tanečkov. Ibaže na mokrej podlahe som sa tak parádne prejavil, že som sa zrútil na zem a sadol si na členok. Do sekundy som ho mal samozrejme opuchnutý. Chlapci sa válali od smiechu a ja som si odrazu spomenul na mená všetkých svätých. Absolvoval som ešte tour de mesto Nitra a ráno mi príšernú bolesť hlavy spríjemňovala ešte príšerná bolesť členka. Manželka znovu upratovala kúpeľňu.

Keďže už je takmer dva týždne pekné počasie, ani ja nelením. Rozhodol som sa, že urobím na dvore parádnu skalku. Aj sa trošku zalíškam, aj to bude pekné hádam... lenže najprv som si vyskúšal, ako bolí keď dá človek prst medzi dva veľké kamene. Už vtedy som mal schovať náradie, sadnúť pred televízor a sedieť. Ja nie, ja som si pre istotu praskol pol tonovú skalu na nohu. Presne na palec a presne na to miesto, kde vám začína nechet. Neskutočné volačo, hneď samozrejme hviezdičky a slzy do očí. Na všetko sa pozerala asi sedemdesiatročná naša milá pani suseda. Keď ma počula vysloviť všetky tie vybrané slovíčka, chúďa asi sa jej aj roztriasli kolená. No nič, prst mám jak krumplu a krívam jak Žofre, či ako sa volal. Všade ale tvrdím, že to mám z futbalu, je to jednoduchšie a nikto sa nepýta na podrobnosti.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Parádne to teda začalo, uvidíme ďalej...

Albert Nagy

Albert Nagy

Bloger 
  • Počet článkov:  63
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Snažím sa robiť veci dobre. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu