reklama

Ako mi panbičko vracia každé „nikdy“

Na „nikdy nehovor nikdy" sme tu jedného času mali odborníka zabávača. Ja veľmi zabávač nie som, ale pomaly sa stávam odborníkom, ako tak na seba pozerám.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)

Svojho času som tvrdil, že ja si absolútne neviem predstaviť, že by som niekedy fungoval na dedine. Čo by som tam len robil, choval sliepky, nebodaj zajace? Bol som velký mešťan. A jak som dostal krásne po hlavičke, keď som nedávno riešil bývanie. Po staršom domčeku mojich rodičov na dedine s asi tisíckou obyvateľov, ktorý bolo treba prerobiť, som skočil jak pes po údenom. Jak mi tam je čil dobre, trávičku kosiť, skalku robiť pre domácu paničku a vysedávať na dvore.

Keď som si žil bezstarostný študentský život, velice som tiež vykrikoval, že ja keď si už kúpim auto, tak určite nie logana alebo thaliu. Jak si niekto môže kúpiť také neauto. Nuž ale došiel životík a keď domček spapal kopec peňazí, lebo pri prerábke to máte tak, že ak si myslíte, že niečo bude stáť toľko, tak to musíte ešte vynásobiť minimálne 1,5. Nuž a keďže za prácou treba dochádzať, a jeden pánko dal na thaliu top ponuku, hop jak som si to ego pekne do tej 1,4ky nathálky poukladal.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Keď mi pred siedmimi rokmi robili plastiku krížneho kolenného väzu, povedal som, že ja už futbal hrať živote nebudem, že to už nechcem zažiť. Odvtedy som sa s futbalom lúčil a schádzal niekoľkokrát. Nohy mám v takom stave, že na starosť si budem hlavu trieskať o skriňu. Nuž ale keď vám futbalová lopta prirastie k srdcu, inak to ani nejde.

Po zmaturovaní na stavebnej priemyslovke som sa tiež bil do pŕs, že to už ozaj pri mne stáli všetci svätí a že ja určite v stavebníctve robiť nebudem, šak som mal na tej škole furt hlavu v smútku. A samozrejmá vec, panbičko mi to dal zase raz pekne vypapkať. Presne v tomto odvetví sa mi v tejto krutej dobe podarilo zamestnať, ale tak hádam lepšie už.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Nehovorím o vzťahoch s ľuďmi, s ktorými som už nikdy nechcel nič mať. A s odstupom času, si život bez nich neviem predstaviť. Takýchto príkladov by som mohol dať X. Jednoducho som sa to nikdy a v živote odnaučil hovoriť. Život je nevyspytateľný a pánbičko má oči všade. Práve vtedy, keď zo seba strúhate frajera, že vy nikdy v živote, na vás pozerá velice pozorne a dokáže vám, že áno vy a ešte aj v tomto živote...

Albert Nagy

Albert Nagy

Bloger 
  • Počet článkov:  63
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Snažím sa robiť veci dobre. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu