reklama

Malý hrdina

To, čo som včera videl, bude vo mne rezonovať určite ešte dlhý čas. Klasický pracovný unaháňaný deň, v jednej ruke mobil, v druhej nachystané kľúče od auta, do ktorého som práve plánoval nasadnúť a ponáhľať sa za pracovnými povinnosťami. Naraz ale akoby zastal čas, srdce sa mi rozbúchalo, zovrelo mi hrdlo a ja som ostal iba nemo pozerať.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

Po pravej ruke som zbadal chlapca, možno o niečo staršieho ako moje štvorročné krstňa Alexko. Chlapček s chorými nožičkami o barlách ku mne hrdo kráčal s obrovským úsmevom na tvári. Na ten jeho pohľad ale nezabudnem, úplne sa mi dostal pod kožu, až ma tak zvláštne zamrazilo. Taký víťazný akoby hovoril: „Hej ty, pozri čo ja dokážem!". Očividne sa trápil, nožičky sa mu podlamovali, bolo vidieť, že si na barle ešte len zvyká. Vôbec to ale na sebe nedal poznať. Vyzeral akoby sa práve naučil bicyklovať a hneď by aj obišiel celý svet. Za chlapcom v závese pyšná mamička, z ktorej šťastie a láska k synovi vyžarovali na kilometre. Jednoducho neviem, nemyslím, že som nejaká padavka. Ako niekedy mi zviera hrdlo pri Rozborilovom Modrom z neba. Priznávam, že som si aj poplakal, keď si pán Boh povolal nášho kapitána Paľa, ale myslím, že to chlapské potlačenie emócií a snaha povzniesť sa nad veci, u mňa ešte funguje.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Toto však nie, toto ma dostalo. Ostal som ako z kameňa, vôbec som nevedel, aký pohľad mu mám opätovať. Zahanbene som sadol do auta a odišiel preč. Jednoducho som to vôbec nezvládol. Hanbil som sa sám pred sebou. Akože ja sa idem sťažovať niekomu, že mám problémy, že mám plné zuby všetkého a všetko ma bolí? Do kúta sa hanbiť! Vôbec toho chlapca nepoznám, netuším, či ho ešte uvidím, ale celkom určite mi je veľkým príkladom.

Albert Nagy

Albert Nagy

Bloger 
  • Počet článkov:  63
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Snažím sa robiť veci dobre. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu